Rozmowy 1‑na‑1

  Doświadczenia   o-mnie

To narzędzie odpowiadało na potrzebę usprawnienia zarówno przebiegu, jak i efektów procesów HR w dużej korporacji sektora finansowego. Jest to narzędzie dla działów HR do planowania, przeprowadzania i monitorowania efektów rozmów 1‑na‑1, np. ocen rocznych.

Nasz kilkuosobowy zespół składał się m.in. z Duńczyka, Rumuna, Litwina i nas - Polaków. Oczywiście wszyscy bardzo dobrze mówiliśmy po angielsku, więc dogadywaliśmy się bez problemu. Ogólnie dobrze wspominam tę współpracę a szczególnie tydzień wspólnego kodowania w siedzibie klienta (tu pozdro dla Bartka, rzecznego amanta 😉).

Jeśli chodzi o sam projekt, to niestety nie było to robienie od zera - dostaliśmy odziedziczony kod bez żadnej dokumentacji i bez testów, przez który trzeba się było przegryzać. Miejscami był tak zagmatwany, że lepiej było napisać go od zera, co też z ulgą robiliśmy. Dźwignęliśmy to i na odziedziczonym zrębie dorobiliśmy wszelkie niezbędne funkcjonalności. Z godnych wspomnienia były to:

  • uwierzytelnianie zintegrowane z Active Directory korporacji, z użyciem Auth0
  • użytkownicy i ich zespoły były mapowane do aplikacji w ramach codziennej (właściwie conocnej) synchronizacji
  • integracje ze Stripe, Sendgrid, Slack, Google Calendar
  • CRUD-owe endpointy do zarządzania spotkaniami, ich szablonami i agendą, celami i zadaniami dla pracowników oraz feedbackiem